Daily Cotcodac

Idioţii de la Orange mi-au dat startul la distracţie

Iulian-Ovidiu Constantinescu

În luna decembrie am făcut o cerere de reziliere a contractului cu Orange. Mi s-a spus că abonamentul va fi suspendat efectiv pe 25 ianuarie.

Prin 20 sau 21 ianuarie, am sunat la Orange să verific ziua exactă în care abonamentul încetează, să ştiu când să-mi bag cartela în telefon. Mi s-a confirmat că pe 25 ianuarie.

La scurtă vreme, m-a sunat cineva de la Orange să-mi comunice că abonamentul va fi valabil până la 25 februarie, pentru că îmi oferă “30 de zile gratuite”.

Pe 23 februarie, am semnat un alt contract cu Orange, pentru un abonament nou. Astăzi mi-a venit factura pentru cele 30 de zile gratuite.

Am sunat la Orange, unde m-am conversat cu un idiot perfect, care încerca să-mi explice că lui nu-i apare nicăieri că aş fi avut o lună gratuită. L-am întrebat de ce mi-a mai mers telefonul după 25 ianuarie atunci, din moment ce contractul vechi era reziliat, iar altul nou nu semnasem. Era o întrebare de logică. Într-un final, i-am curmat suferinţa închizându-i telefonul.

Al doilea operator a încercat o explicaţie mai complicată, că factura se plăteşte în avans. “Atunci”, zic, “am plătit de 2 ori ultima factură la abonamentul vechi. Căci, dacă 30 de zile erau gratuite, rezultă că o lună nu ar fi trebuit să-mi vină nici o factură. Or, acea lună fără factură nu există”.

Niciunul dintre cei doi idioţi nu s-a gândit vreun moment că nu-s nebun şi că poate am dreptate. Le-am cerut să verifice înregistrările din luna ianuarie cu operatorii lor, însă mi-au spus că nu-i de competenţa lor şi m-au trimis să depun “o sesizare”. Sunt prezumtiv zevzec şi trebuie să alerg singur dacă vreau să dovedesc contrariul. Îmi vor da dânşii banii, ulterior. Dacă dovedesc că nu-s tâmpit.

Vă rog să share-uiţi acest text până ajunge la cineva de Orange, oricine, căci vreau să-i transmit ceva:

SPER CA ÎN CURÂND SĂ-ŢI CAUŢI DE LUCRU.